2020(e)ko martxoaren 20(a), ostirala

EZ ASPERTZEKO PROPOSAMENAK - 3.MAILA

MARIAJE: Nik bizkotxo bat egin dut, dirudienez ona dago!. Eskolara itzultzen garenean zuek ere probatuko duzuela hitz ematen dizuet!



MARIAJE: Aldizkarietako  hizkiak moztu eta zure izena eta abizenak osatu. Ondoren ea  nork  osatzen duen hitzik luzeena. Bukaeran argazkia atera eta niri bidali blogean jartzeko.




ANE (eta NAIA): Piruleta gozoak gailetekin eta txokolatearekin eginda (Amonak lagunduta)



JANIRE: Ea gustatzen zaizuen nire unikornio txikia. Niri eta nere ama eta amonari gustatu zaie.


INTZA: Hemetxe nire hitzik luzeena idazten.


 ANE (eta NAIA): txokolotezko bizkotxo borobilak (Amak lagunduta)



AMETZ ETA OINATZ: Kaixo lagunok! Zer moduz zabiltzate? Gu hementxe, denetik eginez: Bizikleta, ping-pong, sukaldaritza, mahai jolasak… ea ba denon artean egoera honi vuelta ematen diogun! BAI HORIXE




OIER: Amaren laguntzarekin ogia egin dut. Oso erraza da eta  oso ona dago!
 


ANE: Nik ere nire izena egin dut!




SINAI: Ea gustatzen zaizue  nik egindako erlojua!



HARITZ: Mini pizzak nik bakarrik eginak!




MARIAJE eta ROBERTO: Beste erronka bat. Ea norbaitek lortzen duen holako tximileta bat egitea !!

 ANE (eta NAIA): gaurkoan limoizko madalenak (Amak lagunduta)


XANET (eta IXONE):  Begira Ixonek eta nik zein napolitanak egin ditugun!


OINATZ Marrazki bat eta agurra.
 
    


UNAX: Aner eta amatxorekin trufak egin ditugu.OSO ERRAZ EGITEN DIRA!!





GARAZI: Eguraldi ona egiten duenean trikitixa terrazan jotzen dut!!



ANE (eta NAIA): gaur amonaren etxean josi egin dugu. Naiak eta nik botoiak eta puntarak josi ditugu.


NORA: Amarekin egindako lasagna. Ƒaaam, goxo goxoa !



ADEI: Ea jolas honen bidez, kirol pixka bat egitera animatzen zareten. Animo !!!




OINATZ: Gaur arratsaldean etxea apaintzeko, klarionarekin gatza margotu eta ontzi hontan sartu degu. Begira ze polita!!!!



AMETZ: Lokotx edo pintzak biltzen



ANE (eta NAIA): Gaur txontxongiloak egin ditugu Naiak, amak eta nik.



AMETZ: Gaur madalenak egin ditugu. A ze itxura!!


ANE: Erronka berri bat. Ea lortzen duzuen!






NORA: Kaixo lagunak! Eskuak erabiliz marrazki hauek egin ditut.



HARITZ: Nik bakarrik egina! Bizkotxo-trena!


OIHANE: Erronka bat ekarri dizuet, nahi duenarentzat: Instrumentu musikal bat sortzea birtziklatutako materialekin. Hemen dituzue ideiak:

 MARACA MUSICAL               4 MUSICAL INSTRUMENTS



Gero, nahi baduzue, blogera igoko ditugu zuen lanak

AMETZ: Alexen erronkari erantzuna (zapatila)



GARAZI: Lagunekin konpartitzeko marrazkiak
   

XABI: Lana egin eta gero indarra hartu behar!





AMETZ: Hemen nire eskulana!


AMETZ: Ginkana egiten






MARIAJE: Mariaje potajek "Familia xelebrea" ipuina kontatzen digu.


JANIRE: Trabalenguas



GARAZI: Eskulanak
  ARRATE eta SINAI: Eskulanak







2 iruzkin: