2020(e)ko martxoaren 17(a), asteartea

GURE GAUZAK KONPARTITZEKO TXOKOA - 4.MAILA


Atal hau sortu dugu irudimena lantzeko eta elkarrengandik hurbilago sentitzeko.







ROBERTO: maskotarik ez dudanez, laguntxo hau aurkitu dut eta balkoitik paseatzen ari naiz.








 





NAIA (eta ANE): Piruleta gozoak gailetekin eta txokolatearekin eginda (Amonak lagunduta)


 


ELAIA: Txikitako argazki batekin egindako eskulana.








LUCIA eta KARAN: "Aitaren eguna" ospatzeko egin diote gazta tarta goxo hau. Ummm...  Eta Karanek aitari oparitu dion eraztuna, 3D inpresorarekin egindakoa.


 IRUNE: Kirol pixka bat egiten ari da eta "ANIMOAK" bidaltzen dizkigu denoi.


 



NAIA (eta ANE): txokolotezko bizkotxo borobilak (Amak lagunduta)






ARENE ELOLA: Reto bat bidaltzen digu. Ea gai zareten hau egiteko!




 


XABAT: Txukun-txukun uzten ari gara etxea. (Edo antzerkia egiten)






MARIAJE eta ROBERTO
Beste erronka bat. Ea norbaitek lortzen duen holako tximileta bat egitea !!



 


NAIA (eta ANE): gaurkoan limoizko madalenak (Amak lagunduta)






 





IXONE (eta XANET): Begira Xanetek eta nik zein napolitanak egin ditugun!












IXONE: Tximeleta ere egin dut pintza txiki batzuk apainduz. Politak ezta???




 







ARENE LASA:  
Poltso polit hau egin dut.












IXONE: Erronka berri bat bidaltzen digute Ixonek eta bere amak: paperezko IGELA.



IKUSI IGELAREN BIDEOA







 


ALAIN
A zer marrazki polita bidali digun!
ARTISTA!!!









 






NAIA (eta ANE): 
Gaur amonaren etxean josi egin dugu. Anek eta nik botoiak eta puntarak josi ditugu.










AINHOA eta ANNE: Aitari laguntzen belaze polit batean. Hori inbidia !!! Disfrutatu denon partez!


UXUE: Hemen nago lan eta lan.
 

NAIA: Gaur tela zahar bat poltsa batean bihurtu dut eta beste bat patrika batean.


IXONE: Beste erronka berri bat jarri dizuet. Animo!



 
 


JULEN: Hemen nago, irakurtzen.




 







GARI: Hemen nik egindako dordokak arraultza kaxaz.
 






 


AINHOA eta ANNE: Orain lana tokatzen da. Animo!!





ROBERTO: Gaur nire arrain-ontzia garbitu dut pixka bat. Gero konturatu naiz arrain txiki hauek ere gu bezala daudela: etxetik atera ezinik.





 







GARI: Komuna egitea beste etxeko lan bat da.












 








AINHOA eta ANNE: Bizkotxoa egiten ari gara. Bihar kroketak !!!!











JULEN: Saskibaloian



 

 
JULEN (eta Leire): Gaileta goxuak prestatu dituzte






 







ALAIN: marrazkilari bikaina !!

 

 
 







NAIA (eta ANE): Gaur txontxongiloak egin ditugu Anek, amak eta nik.







UXUE: Nik egindako eskulanak








LUCIA eta KARAN: Hemen gure bi txontxongiloak.









ELAIA: Marrubi eta natarekin egindako artelana. Ummmm, ze goxua!









OIHANE: Erronka bat ekarri dizuet, nahi duenarentzat: Instrumentu musikal bat sortzea birtziklatutako materialekin. Hemen dituzue ideiak:

 MARACA MUSICAL               4 MUSICAL INSTRUMENTS



Gero, nahi baduzue, blogera igoko ditugu zuen lanak








AMETS: Bi etxe hauek egin ditut eskulanetan.







UXUE: Uxue eta bere arkumea. Hori inbidia!!! Nik ere horrelako bat nahi dut !!! Ze politta !!!





 


2 iruzkin: