2020(e)ko apirilaren 27(a), astelehena

3. MAILAKOAK KALEAN


Apirilak 26tik, kalera ateratzeko baimena izan duzue, ordubetez, eta kilometro bateko eremuan. 
AZKENEAN KALERA ATERA GARA!!!

ANE: Gaur paseatzera atera gara. Ederki ibili gara!



UNAX: Azkenean animaliekin jolasean !!!


NORA: Kikaren liburuak oso gustora irakurtzen ari naiz. Kika supersorginarena ari naiz orain irakurtzen. 

 
NORA ETA GARI: Eskuoihalekin maskarak egin ditugu !




NORA: Markapajinasak egin ditut!

SINAI: Komuneko tutuekin  egindako Olagarroa eta Pirata


ANE: Olagarroa egin dut !!!




AMETZ: Nire eskulana.



INTZA: Nik egindako kometa.



JANIRE: Ur xilofonoa.



ENDIKA: Hau nire kometa.


UNAX: Nire eskulanak.


SINAI: Ur-xilofonoa

 NORA: Amaren laguntzaz paperezko zestoa eta loreak egin ditugu!!



iruzkinik ez:

Argitaratu iruzkina